راهنمای خرید بلبرینگ از چین

0 36

معمولا در زمان خرید بلبرینگ، اولین چیزی که ذهن خریدار را مشغول می‌کند؛ کشور سازنده آن‌ است. ما در این مطلب قصد داریم خرید بلبرینگ از چین را به طور کامل بررسی و محصولات چینی را با نمونه آلمانی و ژاپنی مقایسه کنیم.

به یاد داشته باشید که در زمان خرید وسایل صنعتی چند پارامتر را حتما مورد بررسی قرار دهیم. یکی از این پارامترها قیمت محصول است. طبیعی است که هرچقدر قیمت محصول افزایش پیدا کند؛ کیفیت هم در همان راستا افزایش دارد و بالعکس. اما وقتی محصول با قیمت بالا انتخاب می‌کنیم؛ دومین پارامتری که باید سنجیده شود ارزش خرید محصول است. آیا این محصول با این قیمت ارزش خرید دارد و برای کسب و کار ما مفید است یا خیر.

خرید بلبرینگ از چین

سومین موضوعی که باید به آن توجه کنید؛ ارزش دستگاه شماست. اگر دستگاه شما گران قیمت است و هزینه نگهداری بالایی دارد؛ طبیعتا برای انتخاب بلبرینگ باید دقت بیشتری داشته باشید. معمولا افراد فکر می‌کنند؛ کالاهای چینی کالاهای بی‌کیفیتی هستند. اما محصولات تولیدی کشور چین طیف گسترده ای از کیفیت را دارا می‌باشند که شما می‌توانید نسبت به نیاز خود انتخاب صحیحی داشته باشید.

در اینجا به معرفی بهترین و معتبرترین برندهای چینی بلبرینگ می‌پردازیم:

بهترین برندهای بلبرینگ چینی ball bearings

برای سفارش و خرید بلبرینگ از چین لازم است برندهای تولید کننده را در چین بشناسید. همینطور بدانید هر برند در چه سطح کیفی بلبرینگ تولید می‌کند و برای دستگاه شما مناسب هست یا نه؟

تاریخچه تولید بلبرینگ به حدود 30 سال پیش باز می‌گردد. اولین شرکت تولید کننده بلبرینگ چینی شرکت ZWZ  بود که تحقیقات زیادی روی تولید این محصول داشت و باعث پیشرفت چشم‌گیری در صنعت چین و تولید بلبرینگ شد.

بهترین و معروف‌ترین برندهای بلبرینگ چینی عبارتند از:

  1. بلبرینگ KG ( کی جی)
  2. بلبرینگ DYZV (دی وای زد وی)
  3. بلبرینگ MRC
  4. بلبرینگ HPK
  5. بلبرینگ SMS
  6. بلبرینگ ZWZ
  7. بلبرینگ برند PFI

بلبرینگ خودرو چینی

نکات مهم در خرید بلبرینگ چینی

در خرید عمده بلبرینگ از چین به موارد زیر توجه کنید:

  • کیفیت بلبرینگ
  • قیمت
  • استمرار تولید آن برای خریدهای مجدد و پشتیبانی محصول

 

انواع بلبرینگ چینی

بلبرینگ‌ها بسته به نوع دستگاه‌ها و نیازهای خریداران در انواع و طرح‌های مختلف تولید می‌شوند. پرفروش ترین نوع بلبرینگ های چینی عبارتند از:

  • بلبرینگ شیار عمیق
  • بلبرینگ کف گرد
  • بلبرینگ تماس زاویه ای
  • بلبرینگ مقطع باریک
  • بلبرینگ دما بالا
  • بلبرینگ سوزنی
  • بلبرینگ چشمی

این بلبرینگ‌ها در سایزهای متفاوت و هم‌چنین در کیفیت‌های متفاوت تولید می‌شوند تا پاسخگوی نیاز همه اقشار و نیازهای صنعت باشند.

واردات بلبرینگ چینی

بلبرینگ چینی یا ژاپنی و آلمانی؟

شاید این سوال برای شما هم پیش بیاید که برای چه دستگاه‌هایی بلبرینگ چینی نخریم؟ برای برخی دستگاه‌ها که به توان بالا احتیاج دارند یا دستگاه‌هایی که ساخت کشور‌هایی مانند آمریکا، ژاپن و… است؛ در صورت نیاز به تعویض باید بلبرینگ تولید همان کشور و حتی دقیقا همان برند را برای دستگاه خریداری کرد.

حرف در گوشی: خرید بلبرینگ چینی برای چنین دستگاه‌هایی اشتباه است. زیرا ممکن است آسیب ببینند و هزینه چند برابری نسبت به قیمت بلبرینگ روی دستتان بگذارند. پس برای این نوع دستگاه بلبرینگ مناسب و با کیفیت بالا مناسب هستند.

طول عمر بلبرینگ چینی

بلبرینگ‌های چینی معمولا طول عمر بالایی دارند البته طول عمر هر قطعه و وسیله‌ای بستگی به کیفیت اولیه و میزان استفاده از آن دارد. در سال‌های اخیر چین برای رقابت با دیگر کشورها بر سر تولید بلبرینگ و به دست گرفتن درصد بیشتری از بازار، کیفیت مواد و تولید را بالا برده است. تا بتواند آن را به کشورهای بیشتری و در حجم بالاتری صادر کند. بیشترین بازار استفاده از بلبرینگ در صنعت خودروسازی است.

لیست قیمت بلبرینگ چینی

قیمت بلبرینگ چینی دارای بازه گسترده‌ای است و دلیل گسترده بودن آن این است که کارخانه‌های تولید کننده بلبرینگ این قطعات را در سطح کیفی متفاوتی می‌سازند تا پاسخگوی نیاز و بودجه خریداران مختلف باشد.

البته گاهی این سطح کیفی و قیمت متفاوت خریداران را گیج می‌کند به طوریکه نمی‌دانند بلبرینگ با چه سطح کیفی خریداری کنند.

خرید بلبرینگ چینی اصل در ایران

ممکن است بسیاری دلالان بلبرینگ‌های بی‌کیفیت و نامناسب را به جای بلبرینگ چینی به شما بفروشند. پس حواستان باشد از هر جایی و هر کسی آن را خریداری نکنید زیرا ارزش دستگاه شما بالاست و نباید بلبرینگ تقلبی به آن آسیب برساند.

بازرگانی گولاز با شناسایی بهترین تولید کننده‌ها و برندهای خوب بلبرینگ چینی شما را راهنمایی می‌کند تا انتخاب بهتری داشته باشید. بلبرینگ اصل بسیار بادوام و محکم است و عمر طولانی دارد.

هم‌چنین گولاز صفر تا صد مراحل واردات بلبرینگ به ایران را به صورت تک و عمده انجام و آن را به آدرس شما ارسال می‌کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.