خرید مستقیم لباس از چین تحویل در ایران

واردات عمده پوشاک از چین

0 32

واردات و خرید مستقیم لباس از چین به صورت عمده یکی از تجارت‌های بسیار پرسود برای تاجران ایرانی است. به جرات می‌توان گفت هیچ کشوری به اندازه چین در زمینه پوشاک تولید کننده ندارد. به دلیل تعداد زیاد تولیدکنندگان پوشاک چینی رقابت زیادی بر سر قیمت در این کشور وجود دارد. شما به راحتی می‌توانید پوشاک چینی با کیفیت اما ارزان تهیه کنید.

چرا پوشاک چینی پرطرفدار است؟

چین به دلیل جمعیتی که دارد؛ دارای نیروی کار زیاد و در نتیجه تولید کنندگان و کارخانجات بسیاری است. نیروی کار در این کشور ارزان است و سبب تولید کالاهای ارزان از جمله لباس ارزان قیمت می‌شود.

البته فکر نکنید برای تولید پوشاک چینی از پارچه بی‌کیفیت استفاده می‌شود. اتفاقا چین در زمینه تولید پارچه نیز تولید کنندگان زیادی دارد که پارچه‌های با کیفیت بالا تولید می‌کنند. اگر دوخت خوب و تمیزی روی پارچه‌ها انجام شود آن را تبدیل به لباس بسیار باکیفیتی می‌کند. تقریبا در هیچ کشور دیگری نمی‌توانید با چنین قیمت ارزانی چنین کیفیتی را خریداری کنید.

خرید لباس از چین

درخواست نمونه، مهم‌ترین نکته در واردات لباس چینی

قبل از خرید و سفارش عمده لباس از فروشندگان چینی درخواست نمونه کنید و از کیفیت پارچه و کیفیت دوخت آن مطمئن شوید. چون برخی تولید کنندگان برای پایین‌ آمدن قیمت ممکن است از پارچه‌های بی‌کیفیتی استفاده کنند. هم‌چنین به دلیل بالا بودن تولید ممکن است دوخت خوبی روی آن‌ها انجام نشود. از آنجایی که خرید شما عمده و در تعداد بالاست اگر درخواست نمونه نکنید ممکن است متحمل زیان بالایی شوید.

پس از مورد تایید بودن نمونه خرید خود را انجام دهید و با هماهنگی شرکت های حمل و نقل هوایی بین المللی آن را به کشور وارد کنید.

4 تولید کننده بزرگ لباس در چین

خرید مستقیم  لباس از چین کاری بسیار سهل و ساده است. اهمیتی ندارد که بخواهید به طور عمده خرید کنید یا برای مصرف شخصی، در هر صورت تولیدکنندگان بسیاری پیش روی خریدار است. در ادامه بهترین تولیدکنندگان را به شما عزیزان معرفی می‌کنیم:

 

1. بازار پوشاک عمده Liuhua در چین

بازار پوشاک Linhua در چین یکی از مراکز عمده فروشی معروف و بزرگ پوشاک در چین محسوب می‌شود که دارای انواع پوشاک زنانه و مردانه در تنوع بالا و کیفیت خوب است. قیمت پوشاک در این بازار ارزان و مناسب است. به دلیل اینکه اکثر فروشندگان آن خودشان تولید کننده هستند.

نکته مهم:  در این بازار فقط امکان خرید عمده وجود دارد و برای هر جنس حداقل تعداد خرید را از طریق مذاکره با فروشنده می‌توانید تعیین کنید. اکثرا  300 عدد به بالا را برای فروش دز نظر می گیرند. البته این تعداد برای یک لباس می‌تواند شامل همه ی رنگ‌ها و سایزهای آن مدل باشد. انواع دامن، کت و لباس زنانه, لباس زیر زنانه و مردانه , شلوار و پیراهن مردانه و زنانه را در این بازار می توانید به صورت عمده خرید کنید.

 

2. بازار پوشاک شاهه در چین

دلیل محبوبیت بازار لباس شاهه چین قیمت ارزان‌تر لباس‌ها و هم‌چنین پایین‌تر بودن میزان حداقل سفارش در آن است. می‌توان گفت بازار شاهه ارزان‌ترین عمده فروشی پوشاک و لباس در کشور چین است. انواع لباس زنانه، مردانه، لباس کودک و نوزاد را می‌توانید در آن پیدا کنید. تنها عیب این بازار این است که تنوع در مدل‌ لباس‌های این بازار کمتر از بازارهای دیگر چین است.

 

3. بازار پوشاک بایما چین

بازار لباس بایما در چین نسبت به بازارهای عمده فروشی دیگر چین قیمت بالاتری دارد. دلیل بالاتر بودن قیمت در بایما چین بالاتر بودن کیفیت پارچه و هم‌چنین سبک مدل و طراحی آن‌هاست. مثلا در این بازار، لباس‌های زنانه از جنس ابریشم و کتان یا کفش‌ها و پوشاک از جنس چرم باکیفیت ارائه می‌شود. هم چنین لباس‌های بافتنی زیبا و ظریفی در این بازار موجود است.

علاوه بر پوشاک در این بازار کیف، کفش، جواهرات و لوازم آرایشی نیز می‌توانید پیدا کنید.

 

4. بازار لباس عمده shisanhang چین

بازار پوشاک shisanhang چین هم شبیه به بازار شاهه دارای قیمت ارزان و هم‌چنین امکان سفارش به مقدار پایین است. به همین دلیل بین تجار از مجبوبیت خاصی برخوردار است. البته قیمت‌های آن در مقایسه با بازار شاهه بالاتر است چون کیفیت بهتری دارد.

انواع مانتو و بلوز زنانه و پیراهن و تیشرت مردانه را در این بازار می توانید با قیمت عالی خریداری کنید. در کل خرید پوشاک به صورت عمده از بازارهای عمده فروشی پوشاک چین سود بالایی دارد.

خرید لباس از چین

سایت‌های خرید مستقیم لباس از چین

اگر تاجر یا واردکننده ای هستید که امکان سفر به چین و خرید مستقیم از بازارهای آن را ندارید باید از سایت های چینی خرید عمده پوشاک به طور مستقیم خرید و واردات خود را انجام دهید. در اینجا چند سایت بزرگ و معتبر را برای سفارش و واردات انواع لباس های چینی به صورت آنلاین به شما معرفی می کنیم:

سایت عمده فروشی علی بابا چین

یکی از بهترین سایت‌ها برای خرید آنلاین پوشاک از چین، سایت علی بابا است. البته سایت علی بابا سایت تخصصی پوشاک چینی نیست! همه نوع کالایی از لوازم خانگی، موبایل، لوازم الکتریکی و جواهرات در آن یافت می‌شود.

لباس‌های مردانه و زنانه، پوشاک ورزشی، لباس بچه گانه، انواع پوشاک رسمی و مجلسی با تنوع بالا در مدل در این سایت وجود دارد. از مزایای وب سایت علی بابا وجود پوشاک در سطح کیفی بسیار متفاوت و هم‌چنین بازه قیمتی متفاوت است. که این امکان را به تاجران می‌دهد تا پوشاک را در رنج قیمتی و کیفیت متفاوت، متناسب با توان مالی مشتریان خود خریداری کنند.

خرید پوشاک از سایت made in china

سایت made in china نیز یکی دیگر از وبسایت‌های معتبر برای خرید مستقیم لباس از چین است که مانند سایت علی بابا انواع کالا را موجود دارد. این سایت برای خرید عمده لباس از چین گزینه بسیار مناسبی‌ست. زیرا می‌توان به طور مستقیم در آن با تولید کننده‌ها مذاکره کرد.

 

قیمت پوشاک در چین

قیمت پوشاک در چین از کشورهای دیگر ارزان‌تر است. البته این ارزانی دلیل بی‌کیفیت بودن این محصولات نیست. دلیل آن وجود تولید کنندگان بسیار پوشاک و نیروی کار ارزان در این کشور است. در بازار چین هم پوشاک لاکچری با سطح کیفیت و قیمت بالا می‌توانید پیدا کنید و هم پوشاک ارزان با کیفیت پایین‌تر. این موضوع بستگی به نوع نیاز تجار و مشتریان آن‌ها دارد که چه نوع کالایی درخواست بیشتری دارد.

اما در کل پوشاک ارزان چین در کل دنیا معروف است و توسط بازرگانان به سراسر کشورهای دنیا وارد می‌شود.

 

واردات بدون واسطه پوشاک از چین از طریق گولاز

همانطور که می‌دانید کشور چین ایران را تحریم کرده و در هیچ کدام از سایت‌های چینی نمی‌توانید از ایران پرداخت انجام دهید. هم‌چنین امکان ارسال و حمل کالا به صورت مستقیم به ایران وجود ندارد. بارگانی گولاز با تجربه و سابقه بالا در زمینه واردات انواع کالا از سایت‌های معتبر و تولید کنندگان قابل اعتماد چین سفارش, خرید و حمل پوشاک را برای شما انجام می‌دهد و به آدرس انتخابی شما بدون دردسر تحویل داده می‌شود. فقط کافی‌ست عکس یا لینک محصول را در صفحه ثبت سفارش گولاز وارد کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.