لیست بهترین شرکت‌های حمل و نقل هوایی بین المللی

بهترین شرکت های حمل و نقل هوایی

0 30

امروزه با توسعه و پیشرفت کسب و کارها، نیاز افراد به حمل و نقل بین الملی افزایش پیدا کرده است. احتمالا برای شما هم پیش آمده که کالایی برای صادرات یا واردات داشته‌ و به دنبال مجموعه‌ای برای حمل و نقل کالای خود بوده‌اید. ما در این مطلب سعی کردیم تا بهترین شرکت‌های حمل و نقل هوایی بین المللی را به شما معرفی کنیم.

انتقال بار هوایی به سراسر دنیا

در دنیای امروز که سرعت حرف اول را در انجام کارها می‌زند حمل و نقل بار با هواپیما، جت شخصی و … جزء سریع‌ترین راه‌های حمل و نقل بار در موارد بین المللی و داخلی محسوب می‌شوند. اگر شما هم قصد جابه‌جایی کالایی را دارید در صورت داشتن بودجه و امکان حمل بار موردنظر با هواپیما حتما روش حمل و نقل هوایی را انتخاب کنید. به یاد داشته باشید که برای حمل و نقل هوایی باید وزن، حجم بار و زمانی که می‌خواهید کالا به مقصد برسد را مشخص کنید.

با حمل بار هوایی می‌توانید بار خود را به هر کشور و قاره‌ای در سراسر دنیا ارسال کنید. مطمئن باشید که حمل هوایی ایمن‌ترین و سریع‌ترین روش حمل و نقل بار در جهان است.

شرکت‌های حمل و نقل بار هوایی

شرکت‌های بسیاری در ایران تاسیس شدند که خدمات حمل و نقل محصولات شما را به صورت هوایی در سطح بین المللی انجام می‌دهند. مسئولیت هر گونه گم شدن و مفقودی بار یا آسیب به آن نیز به عهده همین شرکت‌هاست. طبیعتا در صورت مفقودی یا آسیب به بار، خسارت آن به شما پرداخت خواهد شد. هزینه حمل بار هوایی بین المللی نیز براساس حجم و وزن بار و میزان مسیری که باید طی شود و هم چنین تاریخ آن تعیین می‌شود.

روش‌های حمل و نقل هوایی بار

حمل و نقل بار به صورت هوایی به 2 روش صورت می‌گیرد: فریت بار و کارگو … که در ادامه آن‌ها را بررسی می‌کنیم.

حمل و نقل فریت بار

حمل و نقل فریت بار برای کسانی‌ست که قصد مهاجرت و انتقال وسایل زندگی به کشور دیگری دارند. فریت بار یک حمل و نقل غیرتجاری محسوب می‌شود و هزینه پایینتری نسبت به حمل و نقل‌های تجاری دارد. در این روش کالا در زمان مشخص و سریع به مقصد دلخواهتان می‌رسد. اگر می‌خواهید بار خود را فریت کنید، باید ابتدا با یک شرکت فریت بار تماس بگیرد. یک شرکت فریت بار معتبر نماینده فروش بار خطوط هوایی مختلف است. این شرکت‌ها مجوز‌های لازم برای فریت بار را از مراجع ذی‌صلاح اخذ کرده‌اند.

کم بودن هزینه فریت بار به نسبت جریمه‌ اضافه بار، اصلی‌ترین مزیت استفاده از فریت اضافه بار مسافری است. مزیت دیگر فریت کردن بار این است که شما می‌توانید از سلامت بار خود مطمئن باشید. چراکه بسته‌بندی بار، لیبل زنی دقیق و بارگیری این اطمینان را به شما می‌دهد؛ که بار شما سالم، بدون آسیب و در زمان تعیین شده در مقصد به دستتان خواهد رسید. قابل ذکر است در فریت بار، بارهای با وزن و حجم خیلی بالا را قبول نمی‌کنند. هم‌چنین بعضی کالاها جز کالاهای ممنوعه محسوب می‌شوند.

حمل بار کارگو (cargo)

به طور ساده به حمل هر محموله‌ای که دارای بارنامه گمرکی است و می‌توان آن را از راه‌های زمینی، هوایی و آبی انتقال داد، کارگو گفته می‌شود. اما در اصل کارگو مفهومی فراتر از حمل کالا از نقطه‌ای به نقطه‌ی دیگر است. در واقع می‌توان کارگو را بستری سخت‌افزاری و نرم‌افزاری دانست که در آن محموله‌ها طبق شرایط و ضوابط خاص، در سلامت کامل، از مبدا به مقصد ارسال می‌شوند.

روش حمل بار هوایی کارگو ویژه تاجران، واردکنندگان و صادرکنندگان کالاست. این روش برای مقاصد تجاری یعنی حمل و نقل بارهای تجاری که اکثرا وزن و حجم بالایی دارند کاربرد دارد. از مزیت‌های کارگو می‌توان به ایمنی بالا، تحویل سریع بار و امکان صادرات و واردات آسان اشاره کرد.

هشدار: البته در حمل هوایی کارگو هم محدودیت هایی وجود دارد. ممکن است نقل و انتقال بعضی کالاها را هواپیماها و شرکت‌های حمل هوایی قبول نکنند.

برترین شرکت‌های حمل و نقل هوایی بین المللی

در ایران شرکت‌های پست بسیاری خدمات حمل هوایی بار را ارائه می‌دهند؛ که در اینجا بهترین‌ها را به شما معرفی می‌کنیم.

کاراپست

شرکت کاراپست با ارائه خدمات حمل و نقل  هوایی با وزن و حجم بالا به صورت بین المللی در این زمینه مشهور است. کاراپست با ارائه سریعترین خدمات در زمینه حمل سریع کالاهای وارداتی و صادراتی بهترین راه حل‌ را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. مرسولات شما در بیش از 220 کشور جهان از درب محل فرستنده دریافت و به درب محل گیرنده تحویل داده می‌شود. سیستم رهگیری مرسولات پستی کاراپست در لحظه امکان دسترسی به اطلاعات و آخرین تغییرات حرکت مرسولات را امکان پذیر می‌نماید.

حمل و نقل هوایی ایرمان 

شرکت حمل و نقل هوایی ایرمان تخصص در حمل و نقل کالاهای خاص دارد. این کالاها شامل مواد شیمیایی، سمی، انفجاری و خطرناک هستند. ایرمان با بسته‌بندی، برچسب‌گذاری و حمل ایمن این کالاها به تمام نقاط جهان ارائه می‌دهد. حمل هوایی حیوانات زنده از خدمات ایرلاین‌ها برای مسافران به نقاط مختلف جهان استفاده می‌شود. این سرویس تابع شرایط و قوانین خاصی است و به دو نوع حمل حیوانات خانگی و سایر حیوانات زنده تقسیم می‌شود. شرکت حمل و نقل هوایی ایرمان با مجوزهای لازم و طبق قوانین مرتبط خدمات حمل حیوانات زنده را ارائه می‌دهد.

حمل و نقل بارمان ترابر 

شرکت حمل و نقل بین المللی بارمان ترابر در زمینه حمل و نقل بین المللی زمینی، حمل بار هوایی، حمل بار دریایی، حمل بار ریلی و ترکیبی فعالیت می‌کند. این شرکت با استفاده از تجربیات و توانمندی‌های خود توانسته است کلیه خدمات حمل و نقل بین المللی بار را در جغرافیای داخلی و ترانزیتی از کلیه بنادر، باراندازها و مراکز تولیدی به سرانجام رساند.

سایت گولاز نیز سفارش‌های مشتریان و تاجران ایرانی که از معروف‌ترین سایت‌های فروشگاهی چین انتخاب می‌کنند را با روش حمل هوایی و توسط بهترین شرکت‌های حمل و نقل هوایی بین المللی از کشور چین وارد کرده و به دست مشتریان خود می‌رساند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.