بایدها و نبایدهای خرید از آمازون چین

چگونه از سایت آمازون چین کالا سفارش دهیم؟

0 16

همانطور که می‌دانید محصولات چین نسبت به دیگر کشورها قیمت مناسبی دارد. یکی از دلایل ارزان بودن کالاهای این کشور جمعیت بسیار زیاد چین (جمعیتی در حدود یک میلیارد و نیم) است که باعث شده تعداد زیادی نیروی کار در چین حضور داشته باشد. این نیروهای کار حتی حاضر به دریافت دستمزد بسیار پایین در ازای گرفتن شغل هستند. به این ترتیب قیمت تولید کالاهای چینی پایین می‌آید.

دلیل دوم ارزانی کالاهای چینی تولید انبوه محصولات در چین است. از آنجایی که چین یکی از قطب‌های اقتصادی بزرگ در جهان است و خود نیز جمعیت زیادی دارد کالاها را در حجم بالایی تولید می‌کند.

اگر قصد خرید از چین یا واردات از چین را دارید؛ احتمالا سایت آمازون در ابتدای لیست شما قرار دارد. معمولا خرید مستقیم از چین با استفاده از منابع مستقیم صورت می‌گیرد. جهت پیدا کردن این منابع مستقیم می‌توانید از سایت‌های معتبر خرید اینترنتی چین استفاده کنید که آمازون یکی از آن‌هاست. اما خرید از آمازون چین بایدها و نبایدهایی دارد که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

خرید از آمازون چین

تاریخچه وب سایت آمازون

شرکت آمازون در سال 1994 میلادی توسط جف بروس در آمریکا تاسیس شد. بعد از آن سایت آمازون در سال 1995 فعالیت خود را به صورت فروش آنلاین آغاز کرد. در ابتدا به فروش اینترنتی کتاب، سی دی، اینترنت و فروش اجناس دست دوم پرداخت. سپس رفته رفته مجموعه خود را گسترش داد و اکنون به یکی از بزرگترین سایت‌های فروش آنلاین چین و جهان تبدیل شده است.

در حال حاضر یکی از بزرگترین پلتفرم‌های خرید کالاهای دیجیتالی و فیزیکی وب سایت آمازون است. تنوع محصولات آمازون به حدی است که کمتر محصولی وجود دارد که در آن موجود نباشد. این ویژگی باعث شده تا وب سایت amazon.com بیش از 2 میلیارد بازدیدکننده در ماه داشته باشد.

نحوه خرید از آمازون در ایران

قابل ذکر است ایران جزء کشورهایی است که از سوی آمازون تحریم شده و به همین دلیل کاربران ایرانی نمی‌توانند خرید مستقیم از آمازون داشته باشند. عملا پرداخت مستقیم توسط ایرانیان در سایت آمازون وجود ندارد. اما راه حل چیست؟ چگونه از آمازون چین خرید کنیم؟ چگونه در آمازون چین پرداخت انجام دهیم؟

برای رفع این مشکل شرکت‌ها و سایت‌های واسطه زیادی مانند گولاز به وجود آمده‌اند. شما می‌توانید با مراجعه به این سایت‌ها محصولات دلخواه خود را از آمازون خریداری کرده و هزینه آن را با کارت بانکی ایرانی خودتان پرداخت کنید و محصول را در اولین فرصت درب منزل خود تحویل بگیرید. در ابتدا وارد سایت آمازون چین شده و محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید. سپس لینک صفحه محصول را برداشته و در سایت گولاز به آدرس Goolaz.com وارد کنید. اگر نمی‌دانید چگونه در سایت آمازون لینک محصول خود را بیابید به آموزش خرید از آمازون چین مراجعه کنید.

خرید از آمازون چین

سایت گولاز از طریق همین لینک‌ها محصولات مورد نظر شما را به طور مستقیم از این سایت خریداری می‌کند. شما با گولاز دیگر دردسر گرفتن مجوزهای گمرک و کارت بازرگانی و… را نخواهید داشت. هم‌چنین به راحتی پرداخت ریالی انجام می دهید و محصولات خود را در آدرس دلخواهتان تحویل می‌گیرید. اما در صورتی که شما یک فرد ایرانی ساکن کشورهای خارجی دیگر باشید می توانید به طور مستقیم با انجام مراحل زیر به طور مستقیم از سایت آمازون چین خرید و پرداخت را انجام دهید:

خرید مستقیم از آمازون چین

برای خرید از سایت Amazon آمازون مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید:

1- ثبت نام یا ساخت حساب کاربری

  1. ابتدا وارد سایت آمازون به آدرس Amazon.com شوید.
  2. در قسمت بالای سایت روی گزینه Account & Lists کلیک کنید. یک فهرست برای شما باز می‌شود در  منوی باز شده، قسمت sign in روی گزینه start here که در تصویر می‌بینید کلیک کنید تا به صفحه ساخت حساب کاربری منتقل شوید.
  3. خرید مستقیم از آمازون در صفحه باز شده اطلاعات خواسته شده مثل نام، شماره موبایل یا ایمیل و رمز عبور خود را وارد کرده و گزینه continue انتخاب کنید.
  4. در این مرحله جهت اعتبارسنجی یک کد به شماره موبایل یا آدرس ایمیلی که در مرحله قبل وارد کردید ارسال می‌شود که باید آن کد را در اینجا ثبت کنید تا حساب کاربری شما ساخته و تایید شود.
  5. سپس صفحه جدیدی نمایش داده می‌شود. در این صفحه آدرس پستی مورد نظر خود برای دریافت کالا از طریق گزینه Add an address وارد کنید و روی گزینه save & Continue کلیک کنید.
  6. در مرحله بعد باید روش پرداخت، درگاه پرداخت و اطلاعات کارت اعتباری خود را ثبت کنید. برای این کار ابتدا روی گزینه your account و سپس گزینه manage payment option کلیک کرده و اطلاعات کارت اعتباری و پرداخت خود را وارد کنید.

در اینجا ساخت حساب کاربری شما به اتمام رسید و می‌توانید به جست و جو و انتخاب محصولات موردنظر خود بپردازید.

2- انتخاب کالا و محصولات از آمازون

  1. اکنون می‌توانید در قسمت جستجو، نام محصول را جستجو کرده که دقیقا مانند سایت‌های فروشگاهی دیگر عمل می‌کند. هم‌چنین می‌توانید دسته بندی مورد نظر خود را انتخاب و برای محدودتر شدن نمایش محصولات از فیلتر استفاده کنید.
  2. روی محصول مورد نظر کلیک کرده و مشخصات محصول و کشور سازنده و اطلاعات کامل و قیمت آن را ببینید.
  3. نکته جالب در سایت آمازون چین این است که برای هر کالا گزینه Used & New وجود دارد که با کلیک روی آن قیمت سایر فروشندگان را نمایش می‌دهد. این گزینه پیشنهادات بهتری به شما می‌دهد تا از بین آن‌ها بهترین را انتخاب کنید.
  4. پس از انتخاب نهایی کالا برای خرید با کلیک روی گزینه ship to this address نحوه ارسال کالا و زمان شرایط آن را تعیین کنید.
  5. در اینجا باید بر روی گزینه Add to card کلیک کنید تا کالا به نام شما ثبت و آماده ارسال شود.

3- تکمیل سفارش و پرداخت

  1. در ادامه تعداد هرکدام از سفارش خود  را مشخص کنید.
  2. اگر قصد ارسال هدیه به دوستانتان را دارید؛ گزینه this is a gift را انتخاب کنید.
  3. و در آخر اطلاعات سفارش خود را تایید و پرداخت را انجام دهید. بعد از پرداخت روی گزینه place your order کلیک کرده و منتظر دریافت محصول در تاریخ ذکر شده باشید.

اگر در ایران ساکن هستید و قصد خرید محصولات چینی از سایت آمازون چین و حتی سایت های فروشگاهی دیگر چین را دارید شرکت و سایت بازرگانی گولاز با سابقه فعالیت موفق در این زمینه کالاهای مدنظر شما را از این سایت ها خریداری و در سریع ترین زمان و به طور کاملا ایمن و سالم به شما در آدرس انتخابی تان تحویل می‌دهد.

برای خرید از آمازون چین از طریق سایت گولاز اینجا کلیک کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.