راهنمای خرید مستقیم گوشی از چین

نکات مهم در خرید گوشی چینی

0 19

زمانی که نوبت به بررسی بهترین کالاها برای خرید از چین می‌رسد؛ گوشی موبایل، یکی از پرسودترین کالاها برای واردات به ایران در نظر گرفته می‌شود. یعنی خرید گوشی از چین و واردات آن به عنوان یکی از پرسودترین کالای چینی محسوب می‌شود. گوشی‌های چینی نسبت به گوشی آیفون یا سامسونگ قیمت مناسب‌تر و پایین‌تری دارند. به همین دلیل در بازار کنونی ایران و وضعیت اقتصادی سال‌های اخیر آن، تبدیل به پرفروش‌ترین گوشی‌ها در کشور شده‌اند. البته ناگفته نماند که کیفیت خوب و تنوع زیادی در مدل و قیمت دارند. معروف‌ترین برندهای گوشی وارداتی چینی برندهای شیائومی و هواوی‌ است که بسیار پرطرفدار و پرفروش هستند.

اما احتمالاً این سؤال برای شما مطرح می‌شود که فرایند خرید گوشی از چین و تحویل در ایران، به چه صورت است؟ چگونه می‌توان از چین گوشی وارد کرد؟ شرایط خرید مستقیم گوشی از چین چیست؟ فروشندگان معتبر گوشی در چین را چگونه پیدا کنیم؟ آیا واردات گوشی از چین سودآور است؟ مدارک لازم برای واردات گوشی از چین چیست؟ و  ده ها سوال دیگر درمورد واردات این کالا. ما سعی کردیم در این مطلب به این سوال‌ها بپردازیم.

انواع روش‌های خرید گوشی از چین

خرید گوشی از چین روش‌های متفاوتی دارد. ما در اینجا انواع روش‌ها برای خرید و واردات را مورد بررسی قرار داده‌ایم.

  1. خرید مستقیم گوشی از چین

برای خرید مستقیم موبایل‌های چینی باید بازرگانان و واردکنندگان به کشور چین سفر کنند. فروشندگان یا تامین کنندگان گوشی قابل اعتماد را شناسایی کرده که یکی از پرچالش‌ترین مراحل واردات کالا همین مرحله است. سپس مراحل و نحوه حمل و نقل تا ایران و هم‌چنین مراحل ترخیص از چین و گمرک را انجام دهند. در ادامه  مدارک مورد نیاز را به ماموران گمرک ارائه دهند تا بتوانند سفارشات خود را وارد کشور کنند.

در این روش باید دقت بسیار زیادی در شناسایی فروشندگان و تامین کنندگان داشته باشید تا بتوانید بهتر انتخاب کنید. برای آشنایی با نحوه واردات کالا از چین اینجا کلیک کنید. اگر تجربه کافی در این زمینه ندارید و تازه کار هستید به شما این راه را پیشنهاد نمی‌دهم.

  1. خرید مستقیم از سایت‌های فروش موبایل

در این روش می‌توانید گوشی‌های چینی را به صورت آنلاین از سایت‌های فروشگاهی چین خریداری کنید. ابتدا با فروشندگان این سایت‌ها وارد مذاکره شوید و از داشتن گارانتی موبایل‌ها، پشتیبانی، خدمات پس از فروش و هم‌چنین قبول مسئولیت در صورت خرابی محصول مطمئن شوید. ناگفته نماند که انواع موبایل در معتبرترین سایت‌های چینی جایگاه ویژه‌ای دارند و در این سایت‌ها فروش خوبی دارند.

خرید گوشی از سایت‌های معتبر زیر امکان پذیر هستند:

alibaba.com

banggod.com

taobao.com

اما این روش به دلیل اینکه کشور ایران از سوی چین تحریم شده و امکان پرداخت وجود ندارد؛ برای بازرگانان با چالش‌های جدی همراه است.

  1. خرید با واسطه گوشی از چین

به دلیل مشکلات و چالش‌های دو روش قبلی، روش خرید با استفاده از شرکت‌های واسط را به شما پیشنهاد می‌دهیم. در این روش شما صفر تا صد مراحل خرید موبایل از چین را به شرکت‌های بازرگانی حرفه‌ای مانند گولاز می‌سپارید. بازرگانی گولاز واردات و حمل انواع کالا از تولید کنندگان چین و هم‌چنین سایت‌های چینی را انجام می‌دهد. یعنی این شرکت‌ها مسئولیت خرید شما از چین را به عهده می‌گیرند.

از شناسایی فروشنگان قابل اعتماد گرفته تا هماهنگی و ارسال کالای شما از چین به ایران از راه هوایی یا دریایی (که بستگی به نوع کالای شما و بودجه شما برای حمل و نقل آن دارد) و ارایه مدارک مورد نیاز برای ترخیص گمرکی و آگاهی کامل از قوانین گمرکی و… را انجام می‌دهد.

شرکت گولاز برای واردات گوشی‌های سفارشی شما از چین و سالم رسیدن آن‌ها با تولیدکنندگان چینی وارد مذاکره می‌شود. در این روش ایمن‌ترین نوع بسته‌بندی و روش حمل و نقل انتخاب می‌کند و محصول دلخواه شما را در تاریخ مورد نظر به دستتان می‌رساند.

خرید گوشی از چین

معروف‌ترین برندهای گوشی موبایل چینی

 

  1. گوشی شیائومی Xiaomi
  2. گوشی هواوی Huawei
  3. گوشی وان پلاس One plus
  4. گوشی آنر Honor
  5. گوشی ریلمی Realme
  6. گوشی اوپو Oppo
  7. گوشی Vivo
  8. گوشی لنوو Lenovo

واردات گوشی شیائومی از چین

خرید مستقیم گوشی از چین

همانطور که می‌دانید برند شیائومی یکی از برندهای بسیار پرطرفدار موبایل‌های چینی در ایران است. قیمت مناسب و کیفیت خوب این گوشی‌ها باعث شده که  برای همه اقشار مختلف جامعه مناسب باشد. این یعنی یک بازار خرید بسیار بزرگ و گسترده! که باعث شده واردات شیائومی برای تجار و فروشندگان ایرانی بسیار پرسود باشد.

واردات گوشی هواوی از چین

گوشی هواوی نیز از گوشی‌های پرطرفدار در ایران است که در کشور چین ساخته می‌شود. هواوی نیز مانند برند شیائومی دارای قیمت مناسب، کیفیت خوب و هم‌چنین تنوع زیاد است و مانند شیائومی بسیار پرطرفدار و پرفروش است. اما در سال‌های اخیر فروش شیائومی از هواوی پیشی گرفته و هواوی دومین گوشی پرفروش چینی در ایران محسوب می‌شود.

خرید عمده گوشی از چین

راحت‌ترین و بی‌دردسرترین روش خرید عمده گوشی از چین خرید از طریق شرکت‌های بازرگانی خرید از چین در ایران مانند گولاز است. با خرید عمده موبایل‌های چینی از طریق شرکت های بازرگانی دیگر دغدغه تقلبی بودن موبایل یا دغدغه هماهنگی حمل و نقل و ترخیص آن در گمرک را ندارید. سفارش‌های شما به راحتی به آدرستان ارسال خواهد شد.

خرید عمده لوازم جانبی گوشی از چین

همانطور که خرید و واردات برندهای چینی موبایل پرطرفدار و سودآور است؛ واردات لوازم جانبی گوشی نیز بسیار سودآور است. همه‌ی کشورها در سراسر جهان اقدام به واردات لوازم جانبی موبایل از کشور چین می‌کنند.

هندزفری، ایرپاد، هدفون، پاوربانک، قاب و گلس موبایل، شارژر موبایل و… در چین با کیفیت بسیار عالی و تنوع در مدل ساخته و توسط بازرگانان ایرانی به کشور وارد می‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.