هرآنچه باید از سایت تی مال (Tmall) بدانید

0 24

امروزه بازار تجارت الکترونیک چین به دلیل دیجیتالی شدن جامعه رشد چشمگیری داشته است. با افزایش گرایش جامعه به سمت خرید آنلاین، سایت‌های خرید از چین نیز افزایش یافت. آیا تا به حال به این فکر کرده‌اید که وب سایتی پیدا کنید که بتوانید محصولات با کیفیتی را برای واردات از چین خریداری کنید؟ ما در این مطلب در مورد Tmall.com صحبت می‌کنیم. وبسایتی که هر ماه بیش از 500 میلیون کاربر فعال دارد. سایت تی مال یکی از بسترهایی است که محصولاتی از برندهای چینی و غیرچینی را به فروش می‌رساند. این سایت به بسیاری از واردکنندگان کمک می‌کند تا محصولات با کیفیتی برای فروش در کشورهای خود خریداری کنند.

سایت Tmall یک بازار قابل اعتماد ارائه می‌دهد که در آن خریداران می‌توانند محصولات اورجینال و غیر اورجینال را بدون نگرانی خریداری کنند که برای یک تجارت موفق ضروری است. در ادامه درباره آن بیشتر توضیح خواهیم داد.

خرید از سایت تی مال

تاریخچه سایت تی مال (Tmall) 

وبسایت تی مال (Tmall) که با لقب خواهر علی بابا معروف شده؛ بزرگترین سایت تجارت الکترونیک در چین است. در سال 2008 مجموعه تائوبائو که یکی دیگر از زیرمجموعه‌های علی بابا است؛ سایت تی مال را با نام TaobaoMall.com معرفی کرد و امکان گسترش برندها را در بین کاربران فراهم کرد. در سال 2010 با افزایش اهمیت آن، تائوبائو این مجموعه را از خود جدا کرد و به آن اجازه داد تا روابط تجارت با مشتری (B2C) را مدیریت کند. این پلتفرم تجارت به کسب و کارها اجازه می‌دهد محصولات خود را در بین بازارهای محلی و بین المللی بفروشند.

اهمیت سایت تی مال برای مشاغل مختلف 

تی مال در سال 2020 بیش از 500 میلیون کاربر فعال داشته و این میزان همچنان به طور تصاعدی در حال افزایش است. سوالی که مطرح می‌شود این است که “چرا تی مال اینقدر محبوب شده؟” خوب، ستون فقرات این موفقیت اعتماد است. این سایت از روش‌های متعددی برای بررسی اصالت خرده‌فروشان استفاده می‌کند. مانند بررسی مجوز، اندازه کسب و کار، روش‌های فروش و توزیع محصول. با احراز هویت خرده فروشان، توانست اعتماد بسیاری از مشتریان را به خود جلب کند. حتی در بحران‌ کووید 19، این مجموعه توانست تقریباً 200 میلیارد یوان درآمد کسب کند.

توجه داشته باشید که فقط فروشنده با نام تجاری رسمی می‌تواند در تی مال فعالیت کند. به عبارت ساده، تی مال را به عنوان رابط بین برندها و مشتریان در نظر بگیرید. در واقع، مشتریان هنگام خرید مستقیم اقلام از برند احساس راحتی بیشتری می‌کنند تا اینکه کالاها را از واسطه خرید کنند. هم‌چنین مشتریان از خرید کالاهای اصلی رضایت دارند.

برخی از محصولات ارائه شده در وبسایت تی مال را در ادامه آورده‌ایم:

  • لوازم آرایشی، بهداشتی و مراقبتی
  • پوشاک، کیف و کفش
  • لوازم الکترونیکی و قطعات جانبی
  • محصولات ارگانیک و مکمل‌های غذایی

راهنمای خرید از سایت تی مال

موتور جستجوی مدرن در سایت تی مال (Tmall)

تی مال یک موتور جستجوی پیشرفته دارد که جستجوی محبوب‌ترین محصولات را رصد می‌کند. از این تجزیه و تحلیل‌ این جسنجوها برای ردیابی آنچه در بین مشتریان ترند است استفاده می‌شود. سپس موارد محبوب را در معرض دید شما قرار می‌دهد و باعث می‌شود بتوانید انتخاب بهتری داشته باشید. هم‌چنین این پلتفرم جذاب از جدیدترین سیستم‌های هوش مصنوعی پیروی می‌کند.

تفاوت تی مال (Tmall) و تائوبائو (Taobao)

مهم‌ترین تفاوت میان این دو وبسایت، فروشندگان هستند. تائوبائو یک پلتفرم آنلاین فروش کالا و محصولات است که تنها افراد معمولی می‌توانند در آن ثبت نام کنند. برخلاف آن، در تی مال تنها شرکت‌های تجاری می‌توانند عضور شوند؛ یعنی فروشندگان جامع.

یکی دیگر از تفاوت‌ها در محصولات این دو پلتفرم است. محصولات وبسایت تائوبائو در وبسایت تی مال قرار نمی‌گیرند. اما تحت شرایطی می‌توان کالاهای تی مال را در تائوبائو قرار داد. قابل ذکر است در اکثر مواقع قیمت و کیفیت محصولات تی مال از محصولات تائوبائو بالاتر است.

سایت تی مال (Tmall)

خرید برندهای برتر دنیا در تی مال 

مردم تمایل بیشتری به برندها دارند و این امر باعث افزایش تقاضا می شود. قبل از به روی کار آمدن وبسایت تی مال، خریداران مجبور بودند مبلغ گزافی را برای دستیابی به محصولات برند بپردازند. اما از زمان شروع کار این پلتفرم، روند خرید کالای برند تغییر کرد. در حقیقت تی مال یک پل ارتباطی بین خریداران و برندهای معتبر بین المللی ایجاد کرد. عنوان “فروشنده برند جهانی” را به دلیل فروش محصولات برند در این وبسایت به آن نسبت دادند.

شما هر محصولی از برندهای برتر جهان می‌خواهید؛ می‌توانید از این سایت خریداری کنید. خرید بدون واسطه از برندهای معتبر یکی از بزرگترین مزیت‌های این پلتفرم به شمار می‌آید. این نکته فراموش نشود که اکثر برندهای جهانی هم برای حضور در تی مال علاقه نشان می‌دهند.

سخن آخر

امیدوارم با خواندن این مطلب اطلاعات کافی درباره این پلتفرم و چرایی خرید از آن به دست آورده باشید. جهت مشاوره و خرید از سایت تی مال با بازرگانی گولاز در ارتباط باشید. کارشناسان ما با سال‌ها تجربه در زمینه خرید از چین و منبع یابی آماده خدمت رسانی به شما هستند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.