نحوه خرید از سایت‌های چینی

0 15

امروزه دیگر نیازی نیست برای خرید مایحتاج زندگی زمان زیادی اختصاص داد. با پیشرفت تکنولوژی اکثر خریدها به صورت آنلاین و اینترنتی قابل انجام است. شما می‌توانید در خانه بمانید و محصولی از کشورهای دیگر تهیه کنید. خرید از سایت‌های چینی یکی از روش‌هایی است که در کمترین زمان می‌توان بهترین محصول را انتخاب کرد. به همین دلیل در این مطلب به نحوه و آموزش خرید از سایت‌های چینی پرداخته‌ایم.

کشور چین به دلیل شرایط اقتصادی که دارد به عنوان بزرگترین صادرکننده در جهان شناخته شده است. در گذشته تصور ما از کالای چینی یک محصول بی‌کیفیت بود. اما امروزه محصولات چینی در سطح مختلف کیفی تولید می‌شوند و حتی در اروپا و آمریکا جایگاه ویژه‌ای دارند. تقریبا در سراسر دنیا از پلتفرم‌های چینی خرید می‌کنند. به دلیل تنوع زیادی که این سایت‌ها دارد؛ هرچیزی که فکرش را بکنید در آن‌ها پیدا می‌شود. نحوه خرید از سایت‌های چینی نیاز به رعایت یکسری نکات دارد که تصمیم گرفتیم به این نکات بپردازیم.

بهترین سایت‌های خرید از چین

در ابتدا بهترین سایت‌های خرید از چین را معرفی می‌کنیم. اگرچه پلتفرم‌های چینی برای کشور چین طراحی شده است؛ اما سایت‌هایی هم وجود دارد که امکان خرید از سایر نقاط جهان را فراهم می‌کند. توجه داشته باشید که خرید از هرکدام از این سایت‌ها قوانین خاص خود را دارد.

1. سایت علی بابا (Alibaba)

وبسایت علی بابا به عنوان یکی از بزرگترین فروشگاه آنلاین کالا و پیشرو در تجارت الکترونیک شناخته شده است. این وبسایت بیش از 800 میلیون کاربر دارد. علی بابا برای تولیدکنندگان یک بستر مناسب جهت فعالیت است. این افراد می‌توانند با عضویت در این پلتفرم مشتریان بسیاری از سراسر دنیا به کسب و کار خود جذب کنند.

با استفاده از وبسایت علی بابا می‌توانید فروشندگان بسیاری را از هر نقطه جهان پیدا کنید و کالای مورد نظر خود را با قیمتی مناسب خریداری نمایید. قابل ذکر است برخی از محصولاتی که در این وبسایت به فروش می‌رسند کاملا شبیه به عکس خود نیستند و ممکن است از کیفیت پایین‌تری برخوردار باشند. هم‌چنین مراقب فروشندگان تقلبی با محصولات فیک باشید. اگر می‌خواهید اطلاعات کاملی از وبسایت علی بابا کسب کنید اینجا کلیک کنید.

خرید از سایت‌های چینی

2. سایت علی اکسپرس (Aliexpress) 

یکی دیگر از پلتفرم‌های خرید از سایت‌های چینی، علی اکسپرس است. علی اکسپرس به شرکت علی بابا تعلق دارد و در سال 2010 تاسیس شده است. کالاهای بسیار متنوعی مانند انواع پوشاک، لوازم الکترونیکی، محصولات بهداشتی آرایشی، زیورآلات، موبایل، مبلمان و حتی ماشین در این سایت خرید و فروش می‌شوند. شما می‌توانید در وبسایت علی اکسپرس با تامین کنندگان چینی به صورت مستقیم در ارتباط باشید و این موضوع دلیل قیمت‌های ارزان کالاها است.

خرید از علی اکسپرس

3. سایت (Dhgate)

یکی از بهترین سایت‌های خرده فروشی چینی وبسایت دی اچ گیت است. دی اچ گیت یکی از بزرگ‌ترین وب‌سایت‌های تجارت الکترونیک با بیش از 32 میلیون محصول، 31 میلیون کاربر ثبت‌شده و 2.2 میلیون فروشنده در سراسر جهان در این صنعت پیشرو است. در دی اچ گیت محصولات با تنوع فوق العاده‌ای عرضه می‌شوند. محصولاتی مثل اسباب بازی، پوشاک، محصولات آرایشی و بهداشتی، دکوراسیون داخلی، موبایل، زیورآلات، لوازم ورزشی، لوازم الکترونیکی و … در این پلتفرم وجود دارد. دفتر مرکزی دی اچ گیت در شهر پکن است و انبارهای محلی آن در شهرهای مختلف جهان وجود دارد. توجه داشته باشید که فروشندگان در این سایت دارای رتبه‌بندی هستند که این مورد احتمال کلاهبرداری را کاهش می‌دهد.

خرید از سایت دی اچ گیت

4. سایت تائوبائو (Taobao)

تائوبائو بزرگ‌ترین وبسایت خرید اینترنتی چین و مشابه ای‌بی و آمازون است که در سال 2003 توسط گروه علی بابا تاسیس شد. تائوبائو بستری برای کسب و کارهای کوچک و کارآفرینان خصوصی برای باز کردن فروشگاه‌های آنلاین فراهم کرد. خرید و فروش آن عمدتا برای مصرف کنندگان در مناطق چینی زبان (سرزمین اصلی چین، هنگ کنگ، ماکائو و تایوان) و هم‌چنین در خارج از کشور چین انجام می‌شود. در حال حاضر بیش از 80٪ خرده فروشی چین از طریق این پلتفرم انجام خواهد شد. این سایت جذاب بیش از 500 میلیون محصول دارد. یعنی هرآنچه که شما فکرش را بکنید در این سایت پیدا می‌شود. اگر می‌خواهید اطلاعات کاملی از وبسایت علی بابا کسب کنید اینجا کلیک کنید.

خرید از سایت تائوبائو

5. سایت تی مال (Tmall)

یکی دیگر از سایت‌های زیرمجموعه علی بابا، وبسایت تی مال است. تی مال یکی از پلتفرم‌هایی است که می‌توان خرید از چین را به صورت عمده و خرده انجام داد. مصرف کنندگان چینی برای خرید محصولات بین المللی و  برند از این پلتفرم استفاده می‌کنند. تنوع زیاد و قیمت‌های مناسب محصولات مورد توجه افراد بسیاری قرار گرفته و بستری مناسب برای تجارت بازرگانان و صاحبان کسب و کار است. Tmall اکنون دارای بیش از 70،000 مارک در 50،000 فروشگاه می‌باشد.

خرید از سایت تی مال

6. سایت 1688 

یکی از گزینه‌هایی که برای خرید از سایت‌های چینی وجود دارد؛ سایت 1688 است. این وبسایت بیش از 120 میلیون کاربر فعال دارد به صورت اختصاصی برای خود چینی‌ها طراحی و به زبان چینی پیاده سازی شده است. اگر ساکن چین هستید این وبسایت گزینه مناسبی برای خرید است. فروشندگان باید برای ارائه محصولات خود در سایت 1688 تاییدیه و نماد اعتماد داشته باشند. به همین دلیل احتمال کلاهبرداری از این سایت بسیار کم است.

خرید از سایت 1688

نحوه خرید از سایت‌های چینی با بازرگانی گولاز

تا الان با سایت‌های چینی آشنا شده‌اید. در این مرحله به نحوه خرید از سایت‌های چینی می‌پردازیم. بازرگانی گولاز با سال‌ها تجربه در زمینه خرید از سایت‌های چینی به شما کمک می‌کند تا در بهترین حالت ممکن محصول خود را سفارش و تحویل بگیرید. برای این کار لازم است کالای دلخواه خود را از سایت مورد نظر انتخاب کرده و سپس عکس یا لینک محصول را برای ما در صفحه ثبت سفارش ارسال کنید. ما در سریع‌ترین حالت ممکن محصول شما را تهیه و درب منزل به شما تحویل می‌دهیم. در ادامه برخی از خدمات بازرگانی گولاز آورده‌ایم:

  • خریدی امن، آسان و سریع با رهگیری منحصر به فرد
  • خرید تکی یا عمده با لینک یا عکس از سایت‌های مطرح چینی
  • اعتبارسنجی فروشندگان یا تهیه کالای نمونه (سمپل)
  • حمل و نقل سریع هوایی و دریایی کالا و تحویل درب منزل
  • تحویل در سراسر ایران با پرداخت ریالی و ارزی و پیگیری لحظه‌ای برای شما

بازرگانی گولاز تا پایان مسیر موفقیت همراه شما خواهد بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.