راهنمای خرید از سایت دی اچ گیت (DHgate)

0 16

نرخ خرید آنلاین در افراد به طور فزاینده‌ای افزایش یافته است. زیرا مصرف کنندگان اکثر محصولات موردنیاز خود را با خرید آنلاین تامین می‌کنند. با جستجو در گوگل، تعداد زیادی وبسایت خواهید یافت که محصولات و خدمات مختلفی ارائه می‌دهند. در بین آن‌ها برخی از سایت‌ها هستند که برای خرید آنلاین از سایت‌های چینی مورد اعتماد و محبوب شده‌اند. وبسایت دی اچ گیت (DHgate)، پلتفرم بین المللی تجارت الکترونیک چین، یکی از آن‌هاست. در این مطلب درباره این پلتفرم محبوب و نحوه خرید از سایت دی اچ گیت صحبت می‌کنیم.

معرفی سایت DHgate 

دی اچ گیت یکی از بزرگ‌ترین وب‌سایت‌های تجارت الکترونیک با بیش از 32 میلیون محصول، 31 میلیون کاربر ثبت‌شده و 2.2 میلیون فروشنده در سراسر جهان در این صنعت پیشرو است. این سایت برای مشتریان به یک بستر قابل اعتماد تبدیل شده است و با در نظر گرفتن UX چشمگیر، جستجوی محصولات و خرید را برای کاربران آسان می‌کند. این پلتفرم یک بازار B2B بین‌المللی است که در چین واقع شده است اما تامین کنندگان و خریداران چینی را در سراسر جهان به هم متصل می‌کند. یکی از مزایای دی اچ گیت این است که شما می‌توانید هر محصولی با هر قیمتی حتی کمتر از 1 دلار از این سایت سفارش بدهید و محدودیت حداقل سفارش ندارد.

نحوه خرید از سایت دی اچ گیت

سایت دی اچ گیت (DHgates) دارای انواع دسته بندی محصولات است. 650000 تامین کننده متعهد مستقر در چین و بیشتر از 3 میلیون خریدار از 230 کشور و منطقه دارد. قیمت‌های شگفت‌انگیز و تنوع بالای محصولات برای خریداران عمده و خرده باعث شده تا این حد محبوب باشد. این پلتفرم استانداردهای جهانی منبع یابی محصولات عمده فروشی چین را ارائه می‌دهد.

مزایای خرید از سایت DHgate 

  • بهترین تامین کنندگان را می‌توانید در این وبسایت پیدا کنید.
  • اگر کالای مشتری تحویل داده نشود یا با توضیحات مطابقت نداشته باشد، DHgate بازپرداخت پول را انجام می‌دهد.
  • فروشگاه دی اچ گیت توانسته با شرکت‌های برتر حمل و نقل مانند DHL، FedEx، American Express همکاری کند و اجناس را در سریع‌ترین حالت ممکن ارسال می‌کند.
  • بیش از 20 انبار در کشورهایی مانند ایالات متحده، بریتانیا و فرانسه دارد که حمل و نقل در این کشورها و تحویل سریع را در عرض 2 تا 5 روز تضمین می‌کند.
  • تمامی محصولات قبل از ارسال به خریدار از نظر کیفیت بررسی می‌شوند. شما هم‌چنین این فرصت را دارید که با فروشنده صحبت کنید تا جزئیات محصول خود را قبل از خرید تأیید کنید.

خرید از سایت دی اچ گیت

نکات مهم خرید از سایت دی اچ گیت

برای استفاده از بستر خرید و فروش فروشگاه دی اچ گیت چین باید جانب احتیاط را رعایت کنید. در ادامه برخی از نکات مهم خرید از سایت دی اچ گیت را آورده‌ایم:

  • از خریدن محصولات برند یا محصولات تقلبی در این سایت خودداری کنید. برای خرید محصولات برند به سایت تی مال مراجعه فرمایید.
  • حتما قبل از خرید نقد و بررسی‌های مشتریان را راجع به محصولات مطالعه کنید. به نظرات منفی توجه ویژه‌ای داشته باشید.
  • با فروشندگان در ارتباط باشید و از روش پرداخت رسمی ثبت شده در سایت استفاده کنید. این سایت از PayPal، انتقالات بانکی از جمله Western Union پشتیبانی می‌کند.
  • دی اچ گیت هزینه پنهانی ندارد و بعد از پرداخت هزینه تحویل، هیچ هزینه دیگری نباید پرداخت کنید.
  • قبل از تایید خرید خود قراردادهای جابجایی و حمل و نقل کالا را با دقت بررسی کنید.

تفاوت علی اکسپرس و دی اچ گیت 

یکی از چالش‌هایی که در خرید از چین به وجود می‌آید؛ این است که خرید از علی اکسپرس بهتر است یا دی اچ گیت؟ بیاید به این سوال پاسخ بدهیم:

وبسایت علی اکسپرس (AliExpress)، یک فروشگاه خرده فروشی است که زیر مجموعه گروه علی بابا محسوب می‌شود. هر دو سایت تجربه کاربری خوبی ارائه می‌دهند و می‌توان جزئیات معامله را مشاهده کرد. هم‌چنین زمان تحویل کالا در هر دو بستر فروش تقریباً یکسان است. سایت دی اچ گیت معمولا قیمت‌های پایین‌تری را نسبت به سایر وبسایت‌های خرید از چین از جمله AliExpress.com ارائه می‌دهد. یکی دیگر از تفاوت‌ها این است که محصولات برند را می‌توان در علی اکسپرس با قیمت پایین‌تری از دی اچ گیت تهیه کرد.

سخن آخر 

فروشگاه دی اچ گیت بسیاری از محصولات را با قیمت مناسب و زیر قیمت بازار عرضه می­‌کند. اگر بتوانید فروشندگان حرفه‌ای با محصولات باکیفیت پیدا کنید؛ می‌توانید سود قابل توجهی ازخرید محصولات داشته باشید. اگر به دنبال راهنمایی دقیق و حرفه‌­ای در مورد چگونگی تامین منبع و خرید از سایت‌های چینی به ویژه خرید از سایت DHgate هستید، همین حالا با ما تماس بگیرید. کارشناسان ما در بازرگانی گولاز آماده هستند تا در این مسیر همراه شما باشند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.