راهنمای خرید از سایت علی اکسپرس

0 12

یکی از بهترین سایت‌های خرید از چین، خرید از علی اکسپرس به این دلیل جذاب است که این فروشگاه بین المللی اجناس بسیار متنوعی دارد. فروشگاه اینترنتی علی اکسپرس برای تمامی کاربران مناسب است و بیش از 100 میلیون کالا دارد. خرید از علی اکسپرس یک تجربه هیجان انگیز برای علاقه مندان به خرید آنلاین است. شما می توانید هر محصولی که را فکرش بکنید با بهترین قیمت، به صورت خرده یا عمده پیدا کنید. شرایط تحویل مناسب و استفاده از نظرات و تجربیات دیگر کاربران این تجربه را لذت بخش‌تر می‌کند.

سایت علی اکسپرس چیست؟

علی اکسپرس یک فروشگاه چینی است که از سال 2010 به عنوان یکی از مراکز فروش و عرضه جهانی فعالیت می‌کند. این شرکت یکی از زیرمجموعه‌های شرکت علی بابا است و بیشتر اجناس آن توسط تولید کنندگان چینی ساخته می‌شود. این سایت خدمات خود را به بیش از 200 کشور دنیا ارائه می‌دهد و دلیل محبوبیت جهانی آن را می‌توان قیمت بسیار مناسب اجناس آن دانست. هم‌چنین حمل و نقل از سایت علی اکسپرس بسیار مقرون به صرفه و بعضاً قابل دسترس است.

در این فروشگاه آنلاین، مانند سایر پلتفرم‌ها مانند eBay، شما باید محصول خود را از یک فروشنده واسطه خریداری کرده و هنگام خرید از معتبر بودن فروشنده اطمینان حاصل کنید. علاوه بر اعتبار، باید به شرایط حمل و نقل و هزینه‌های جانبی سفارش خود نیز توجه داشته باشید.

خرید از علی اکسپرس

همه چیز در مورد خرید از علی اکسپرس

یکی از بهترین راه‌های خرید اینترنتی، خرید از علی اکسپرس است و ارزش این شرکت به تنهایی به چندین میلیارد دلار می‌رسد. علی اکسپرس یکی از رقبای سرسخت آمازون و eBay است که هر دو از بزرگان صنعت فروش آنلاین جهانی هستند. این فروشگاه در ابتدا خدمات فروش را بین تولید کنندگان ارائه می‌کرد که با گذشت زمان گسترش یافت و اکنون خدمات فروش مختلفی را بین تولید کنندگان و مشتریان خرده فروشی ارائه می‌دهد.

فروشندگان مختلفی در فروشگاه علی اکسپرس وجود دارند که همگی کالاهایی با کیفیت متفاوت ارائه می‌کنند. قبل از خرید از علی اکسپرس، باید از معتبر بودن فروشنده اطمینان حاصل کنید. یکی از بهترین ابزارها برای شناسایی یک فروشنده معتبر، بررسی بازخورد خریداران و سابقه فروش قبلی است. هم‌چنین می‌توانید اطلاعات مربوط به سابقه فعالیت و مدت زمان آن را در Ali Express برای هر فروشنده مشاهده کنید. شما می‌توانید این اطلاعات را با کلیک بر روی نام فروشنده در صفحه نمایه اختصاصی آن مشاهده کنید. تمام اطلاعات مورد نیاز در مورد فروشنده در این صفحه قابل مشاهده است. فروشندگانی که ستاره و امتیازات پایینی دارند یا نظر خریداران درباره آن‌ها منفی است؛ گزینه خوبی برای خرید از علی اکسپرس نیستند.

یکی از ویژگی‌های خرید از علی اکسپرس تضمین بازگشت وجه به مشتری است. اگر از کالایی که دریافت می‌کنید رضایت ندارید یا کالایی که برایتان ارسال می‌شود با آنچه سفارش داده‌اید متفاوت است؛ علی اکسپرس تضمین می‌کند که وجه شما برگشت داده خواهد شد.

چگونه از علی اکسپرس خرید کنیم؟

خرید از علی اکسپرس کار سختی نیست. با استفاده از منوی صفحه اصلی می‌توانید دسته بندی محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید. هم‌چنین بخش‌های دیگری مانند پرفروش‌ترین‌ها و پرطرفدارترین‌ها و… وجود دارد که می‌توانید کالاهای خاصی را که دیگران خریده‌اند مشاهده کنید. از دیگر قسمت‌های پرطرفدار این فروشگاه می‌توان به کالاهای تخفیف‌دار، اجناس ارزان قیمت، برندهای چینی و… اشاره کرد که مشتریان خود را دارد.

پس از یافتن محصول مورد نظر، روی آن کلیک کنید. در این مرحله وارد صفحه فروش و صفحه توضیحات محصول شوید. تمام اطلاعات مربوط به محصول مانند ابعاد کالا، هزینه‌ها و شرایط ارسال، شرایط گارانتی، مرجوعی کالا و… در این قسمت قابل مشاهده است. بعد از آنکه تمام اطلاعات را بررسی کرده و از خرید محصول خود مطمئن هستید. فقط کافی‌ست آدرس صفحه محصول مورد نظر خود را انتخاب کرده و در صفحه ثبت سفارش گولاز وارد کنید. ما محصول شما را با بهترین قیمت و کیفیت خدمات خریداری و کالای شما را در اسرع وقت به دست شما می‌رسانیم.

خرید از علی اکسپرس

نکات مهم هنگام خرید از سایت علی اکسپرس

  1. سعی کنید از خرید احساسی خودداری کنید. هنگام خرید از علی اکسپرس با طیف وسیعی از کالاهای ارزان قیمت و کالاهای کپی مواجه خواهید شد. اگر محصول خود را با دقت انتخاب نکنید. ممکن است محصولات بی کیفیتی را پیدا کنید که ارزش خرید ندارند.
  2. ممکن است یک محصول ده میلیونی با یک میلیون را در این سایت ببینید! این‌ها محصولات اصلی نیستند و فقط یک کپی از محصول واقعی هستند. سعی کنید فقط روی محصول مورد نیاز خود تمرکز کنید.
  3. اگر قصد خرید عمده دارید با فروشنده تماس بگیرید و در مورد قیمت و شرایط تحویل صحبت کنید. این مکالمات گاهی اوقات می‌تواند منجر به تخفیف بیشتر یا امتیازات ویژه از سوی فروشنده برای خریدار شود.
  4. اگر محصولی که خریداری کرده‌اید گران است، سعی کنید خدمات ارسال رایگان را انتخاب نکنید. در این نوع حمل و نقل، زمان تحویل بسیار بیشتر است، اما محصول شما تضمینی برای ارسال ندارد.
سخن آخر

به دلیل محدودیت‌های موجود، کاربران ایرانی امکان خرید مستقیم از علی اکسپرس را نخواهند داشت. با این حال بازرگانی گولاز شرایطی را فراهم کرده است تا خرید از علی اکسپرس مانند سایر فروشگاه های اینترنتی به راحتی امکان پذیر باشد. شما محصول را انتخاب می‌کنید؛ ما آن را از علی اکسپرس می‌خریم و درب محل تحویل می‌دهیم.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با همکاران ما تماس بگیرید: 03537332700

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.