راهنمای خرید از سایت 1688

0 8

آیا خارج از کشور چین هستید و می‌خواهید از سایت 1688 خرید کنید اما نمی‌دانید چگونه؟ آیا شناخت کافی از بهترین تامین کنندگان 1688 ندارید؟ با ما همراه باشید تا به جواب این سوال‌ها بپردازیم و نحوه خرید از سایت 1688 را به طور کامل بیان کنیم.

در وهله اول باید ببینیم آیا سایت 1688 ارزش خرید دارد یا خیر که به نیازها و شرایط فردی شما بستگی دارد. این سایت یک بازار عمده فروشی‌ست که عمدتاً به مشاغل چینی پاسخ می‌دهد و می‌تواند منبع خوبی برای محصولات با قیمت‌های بسیار رقابتی باشد.

خرید از سایت 1688

سایت 1688 مناسب چه افرادی است؟

یکی از سایت‌هایی که برای خرید از سایت های چینی، خرید از سایت 1688 می‌تواند راهی عالی برای به دست آوردن محصولات با کیفیت بالا و قیمت‌های رقابتی باشد؛ اما برای همه افراد مناسب نیست. در اینجا برخی از خصوصیات افرادی که برای خرید مناسب هستند را آورده‌ایم:

  1. تجربه خرید عمده و واردات: اگر تجربه خرید محصولات به صورت عمده از تامین کنندگان خارج از کشور را دارید، برای انجام مراحل پیچیده 1688 مناسب هستید.
  2. آشنایی با زبان و فرهنگ چینی: در حالی که سایت 1688 تلاش‌هایی برای پذیرایی از خریداران انگلیسی زبان انجام داده هنوز هم عمدتاً به زبان چینی پیاده سازی شده است. برای خرید از این سایت برخی از مهارت‌های اولیه زبان و درک شیوه‌های تجاری چینی مفید خواهد بود.
  3. توانایی انجام تحقیقات کامل و کنترل کیفیت محصول: پلتفرم 1688 میزبان طیف گسترده‌ای از محصولات از تامین کنندگان متعدد است. بنابراین ارزیابی دقیق توضیحات محصول، بررسی‌ها و رتبه بندی تامین کنندگان بسیار مهم است. دریافت سمپل یا نمونه جهت بررسی کیفیت قبل از ثبت سفارش عمده نیز توصیه می‌شود.
  4. تحمل خطرات و چالش‌های احتمالی: خرید از سایت 1688 شامل برخی از خطرات ذاتی مانند موانع زبانی، مشکلات احتمالی کیفیت و تاخیر در حمل و نقل است. شما باید توانایی مدیریت این چالش‌ها را داشته باشید.

با این حال، اگر برای اولین بار می‌خواهید از این سایت خرید کنید؛ پیشنهاد می‌کنیم از شرکت‌های واسطه مانند بازرگانی گولاز برای خرید کمک بگیرید.

نحوه خرید از سایت 1688

سایت 1688 یک سایت عمده فروش چینی است که تحت گروه علی بابا فعالیت می‌کند و عمدتاً به شرکت‌های چینی پاسخ می‌دهد. دلیل این امر این است که گاهی اوقات تامین کنندگان عمده فروش چینی هنگام ارائه قیمت در علی بابا تعصب ذاتی علیه خارجی‌ها دارند. به عبارت دیگر، گاهی اوقات همان تامین کنندگانی که در علی بابا و 1688 پیدا می‌کنید، قیمت‌های متفاوتی را برای شرکت‌های خارجی ارائه می‌دهند.

هر زمان که مذاکره قیمت با یک تامین کننده علی بابا را تکمیل کردید، می‌توانید از طریق 1688 با همان تامین کننده تماس بگیرید و آدرس ایمیل دیگری ارائه دهید تا ببینید آیا قیمت پیشنهادی متفاوت است یا خیر. اگر قیمت‌ها مشابه باشد؛ همه چیز خوب است. اما اگر قیمت‌ها بسیار متفاوت است، باید دلیل دقیق تفاوت را دریابید.

خرید از سایت 1688

مزیت خرید از سایت 1688

  1. دسته بندی و تنوع زیاد محصولات
  2. بهترین راه برای پیدا کردن تولید کنندگان واقعی چینی
  3. دسترسی به پایین‌ترین قیمت برای همان محصولات

معایب خرید از سایت 1688

  1. پیاده سازی پلتفرم به زبان چینی
  2. امنیت و سختی بازگشت وجه

روش‌های خرید کالا از 1688

معمولا برای خرید از سایت 1688 دو روش وجود دارد که در ادامه به هرکدام از آن‌ها می‌پردازیم:

1. مستقیماً با تامین کننده در 1688 تماس بگیرید

پس از ثبت حساب 1688 خود، می توانید وارد حساب Aliwangwang خود شوید تا مستقیما با تامین کنندگان ارتباط برقرار کنید. هم‌چنین، می‌توانید شماره موبایل تامین‌کننده یا شناسه ویچت را در صفحه محصول بیابید و در ویچت با تامین‌کننده تماس بگیرید. بقیه موارد مانند خرید از علی بابا، بحث درباره جزئیات محصول، نمونه‌ها، مقدار سفارش، تخفیف‌ها، روش‌های پرداخت و… با تامین کننده است.

با این روش می‌توانید بدون واسطه از تامین کنندگان خرید کنید. اما باید در نظر داشته باشید؛ بسیاری از تامین کنندگان انگلیسی صحبت نمی‌کنند. بنابراین صبور باشید و از انگلیسی ساده استفاده کنید. ‌هم‌چنین بسیاری از تامین کنندگان 1688 حساب PayPal ندارند. کارت‌های بانکی آن‌ها فقط RMB را می‌پذیرد. شما باید روش پرداختی را پیدا کنید که آن‌ها بتوانند آن را بپذیرند.

2. خرید کالا از 1688 با بازرگانی گولاز

بازرگانی گولاز خدمات خرید را از فروشگاه‌های آنلاین محبوب چینی مانند Taobao.com، 1688.com، JD.com و… ارائه می‌دهد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که لینک یا عکس محصول را در صفحه ثبت سفارش گولاز ارسال کنید. سپس ما به شما کمک می‌کنیم تا محصولات مورد نظر خود را از تامین کننده 1688 خریداری کرده و درب محل به شما تحویل می‌دهیم.

خوبی این روش این است که خرید را ساده و آسان می‌کند و می‌توانید تجربه یک خرید عالی داشته باشید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.