نکاتی درباره خرید از تائوبائو

0 17

تائوبائو بزرگ‌ترین وبسایت خرید اینترنتی چین و مشابه ای‌بی و آمازون است که در سال 2003 توسط گروه علی بابا تاسیس شد. تائوبائو بستری برای کسب و کارهای کوچک و کارآفرینان خصوصی برای باز کردن فروشگاه‌های آنلاین فراهم کرد. خرید و فروش آن عمدتا برای مصرف کنندگان در مناطق چینی زبان (سرزمین اصلی چین، هنگ کنگ، ماکائو و تایوان) و هم‌چنین در خارج از کشور چین انجام می‌شود. در حال حاضر بیش از 80٪ خرده فروشی چین از طریق این پلتفرم انجام خواهد شد. این سایت جذاب بیش از 500 میلیون محصول دارد. یعنی هرآنچه که شما فکرش را بکنید در این سایت پیدا می‌شود. به همین دلیل ما قصد داریم در این مطلب به نکاتی درباره خرید از تائوبائو بپردازیم.

خرید از تائوبائو

چرا از سایت تائوبائو خرید کنیم؟

دلایل زیادی وجود دارد که باعث شده این پلتفرم جایگاه جهانی داشته باشد. در این مطلب به برخی از آن‌ها پرداخته‌ایم:

قیمت‌های فوق العاده ارزان

در چین به دلیل هزینه نیروی انسانی پایین، هزینه کم مواد اولیه و… قیمت محصولات نسبت به کشورهای دیگر پایین‌تر است. نکته دیگر اینکه برای یک محصول فروشندگان زیادی وجود دارند که این موضوع قیمت‌ها را  رقابتی کرده است. فراموش نکنید این وبسایت برای مصرف مردم چین تاسیس شده و به طبع قیمت‌ها از کالاهای صادراتی پایین‌تر است.

تخفیفات ویژه در رویدادهای ویژه

رویدادهای زیادی وجود دارد که در آن‌ها فروشندگان، تخفیفات خیلی خوبی دارند و افراد زیادی برای خرید از تائوبائو مراجعه می‌کنند. افرادی که تجربه خرید از سایت‌های چینی را داشتند؛ تا بحال  فستیوال 11 نوامبر را شنیده‌اند. این روز در چین به روز مجردها با تلفظ چینی “گوان گون جیه” معروف است. در این روز تخفیفات فوق‌العاده‌ای بروی تمام اجناس لحاظ می‌شود و می‌توان از  این فرصت فوق‌العاده استفاده کرد. پس برای استفاده از حراجی‌ها و فروش‌های فوق العاده برنامه ریزی کنید.

تنوع زیاد محصولات

در سایت تائوبائو شما با انبوهی از محصولات مشابه روبرو هستید که حق انتخاب را برای شما زیاد کرده است. وجود 350000 برند داخلی و خارجی در این سایت شما را از جستجو در سایت‌های دیگر بی‌نیاز می‌کند.

نکاتی برای خرید در سایت تائوبائو

تائوبائو یکی از بزرگترین وبسایت‌های تجارت الکترونیک در چین است که همراه با فروشگاه اینترنتی Tmall حدود ۸۰ درصد از بازار را به خود اختصاص دادند. بسیاری از افراد به دلیل قیمت مناسب و تنوع زیاد محصولات تائوبائو، تمایل دارند از این پلتفرم خرید کنند. اما خرید از این سایت محدودیت‌هایی هم دارد.

  1. محدودیت زبانی: این وبسایت کاملا به زبان چینی پیاده‌سازی شده و ممکن است خرید کردن را دچار چالش کند. البته ابزارهایی مثل گوگل ترنسلیت می‌توانند در این زمینه کمک کنند.
  2. مذاکره مستقیم با فروشندگان: گاهی لازم است به صورت مستقیم با فروشندگان چینی در ارتباط باشید. در مذاکره مستقیم باید به نکاتی مثل دریافت پیش فاکتور، بررسی جزییات محصول، زمان درخواست تخفیف و… توجه کنید. برای اطلاع از نحوه خرید از چین کلیک کنید.
  3. احتمال کلاهبرداری: اخیرا کلاهبرداری‌های زیادی از این سایت گزارش شده است که باید به این مورد دقت فراوانی داشته باشید و تمام جزییات را بررسی کنید.
  4. کارت اعتباری: در انتخاب کارت اعتباری بین المللی بسیار دقت کنید. پیشنهاد می‌کنم از Alipay یا کارت‌هایی با UnionPay استفاده کنید که خدمات خوبی هم ارائه می‌دهند.
  5. فروشندگان تائوبائو: حتما به رتبه‌بندی فروشندگان و نظرات خریداران قبلی توجه کنید تا دچار اشتباه نشوید.
  6. هزینه حمل و نقل و بسته‌بندی: برای هزینه‌های حمل و نقل برنامه ریزی کنید و از کارشناسان این زمینه کمک بگیرید. هم‌چنین از فروشنده بخواهید که از بسته بندی‌های کوچک استفاده کند تا با کاهش حجم و وزن بسته از هزینه‌های اضافه حمل و نقل جلوگیری شود.

خرید از تائوبائو

جستجوی محصول با کلمه کلیدی در تائوبائو

اگر به زبان چینی تسلط کافی ندارید یا دفعه اولی‌ست که می‌خواهید خرید از سایت چینی تائوبائو را تجربه کنید، ممکن است در جستجوی کالای مورد نظر خود کمی گیج شوید و محصول دلخواهتان را پیدا نکنید. ما قصد داریم روشی را به شما معرفی کنیم که به جستجوی کلمات کلیدی مناسب در تائوبائو کمک بسیاری می‌کند. توجه داشته باشید برای جستجوی محصول در این سایت فقط باید به زبان چینی تایپ کنید. برای اینکه بتوانید کالای دلخواه خودتان را راحت‌تر و سریع‌تر خریداری کنید؛ می‌تونید از سایت FreeShoppingChina.com برای ترجمه کلمات کلیدی انگلیسی استفاده کنید.

به این ترتیب که کلمه کلیدی مرتبط با محصول را در کادر مربوطه وارد کرده و با کلیک بر روی عبارت taobao.com صفحه محصول مورد نظر خود را در سایت تائوبائو ببینید. با این روش به راحتی محصول را جستجو و لینک آن را برای بازرگانی ارسال کنید.

خرید از تائوبائو، تحویل در ایران

اگر شما هم دوست دارید که از این پلتفرم خرید کنید؛ باید بدانید که امکان خرید مستقیم از سایت تائوبائو در ایران وجود ندارد. در این شرایط باید چکاری انجام داد؟ ما در بازرگانی گولاز، محصول مورد نظر شما را از سایت تائوبائو خرید و درکمترین زمان ممکن به دستتان می‌رسانیم. فقط کافیه عکس یا لینک محصول را برای ما ارسال کنید.

با خدمات بازرگانی گولاز از تائوبائو به راحتی خرید کن و در ایران تحویل بگیر.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.